ericabergqvist

Alla inlägg under mars 2014

Av Erica Bergqvist - 31 mars 2014 20:32

Idag hade vi tre timmars lunch på skolan så passade på att inviga espresso house i stan. Slutade dock lite dåligare än vad vi tänkt... Amanda fick betala dubbelt för fikan (140kr) och fick inga pengar tillbaka, sen tyckte jag bättre om vaniljlatten på Waynes också! Fast billigt och bra var det ändå för mig och Moa, vill säga! När jag kom hem rensade jag nagellack och det var en hel del uttorkade färger, passade även på att måla naglarna blå för att sedan gå ut på en promenad i kvällssuset.

Av Erica Bergqvist - 30 mars 2014 21:59

Satt allderless nyss och läste min kusin Fridas blogg. Insåg då att jag har ett ganska lika liv som henne, pluggar körkort, festar varje helg eftersom kompis efter kompis fyller 18år, är med kompisar, jobbar med skolarbeten och har därför ingen prio på bloggen! Sen så märkte jag även en liten rolig grej. Frida har alltid varit allergisk mot nötter och jag inte, har ibland velat vara allergisk mot nått för att hon var, (tyckte det var typ coolt att säga: nä jag är allergisk!) sen nu har jag blivit allergisk mot nötter och Frida kan äta det igen?! Hon tog över det på mig för att jag var avundsjuk! Tack men jag inser nu efter bara fyra dagar att det inte är så kul så du får ta tillbaka det om du vill!

I fredags var jag på 18års fest hos Julia, var dock inte där så länge för hamburgertime nalkade!
Sen lördag morgon for jag,Moa,Amanda,Rickard,Johan,Iggy,Alex och Hanna till Hannas stuga i Gnarp för att umgås, spela spel, sola,bada och grilla (Inte bada då men ha det skönt)! Och det hade vi kan jag säga med sol hela dagen och bara riktigt trevligt somnade vi gott vid tio! Sen på morgonen packade vi ihop och for hem, han stanna hemma i ca 30 minuter innan Rickard insåg att han glömt sin jacka där nere, så vi for tillbaka. Så efter två färder hem från stugan var vi klar och somna hemma i min säng två timmar!

Av Erica Bergqvist - 27 mars 2014 08:42

Sen imorse hade jag världens klädångest och sminkångest?! Kunde inte välja mellan vinröda eller blåa byxor så Joel fick tom välja åt mig. Sen tog jag på mig vinrött läppstift men så ångra jag mig och tog bort det, sen ångra jag mig igen och satt på mig det. Slutade med att jag lämnade huset i blåa byxor och inget läppstift! Sen knäppte jag en bunt egobilder bara för att jag är såååå snygg så ni får två av mina fabulous bilder!

Av Erica Bergqvist - 25 mars 2014 21:22

Denna vecka tycker jag bara glider iväg, det är ju redan onsdag imorgon! Har inte heller hunnit med så mycket; tränat, försökt skriva på svenskan och haft körlektioner. Har en imorgon också när jag egentligen skulle haft världens sovmorgon :/
Sen har jag också gjort lite skal till mobilen, eller ja skal kanske man inte kan kalla det men ritat på papper man kan stoppa i skalet! The great gatsby pappret ska jag stoppa i på min 18-års dag när jag ska ha det lite roligt med the great gatsby-tema!

Av Erica Bergqvist - 23 mars 2014 21:20

I fredas var jag med Rickard, gjorde fahitas med kyckling (kanske man alltid har..) såg på frost och jag har nog inte skrattat så jävulst mycket åt en film tidigare, totalt min humor genom hela skiten! Måste ses om ni skrattar åt samma saker som mig! Sen lördag eftermiddag spenderade jag med min flickor i föreningen och mallarna till studentdikterna! Ni kan se en sen så förstår ni kanske vad jag menar!
På kvällen for jag till Amanda där vi gjorde supergoda jordgubbs och lime drinkar, åt även chips med dipp, choklad och pratade om en hel massa olika saker på hennes balkong. Sen idag har jag varit med olerys med Rickard och ätit tills vi sprack + lite till. Sen for jag och körde ett pass med mammsen innan vi for hem och åt chinese food!

Ser kanske äckligt ut men så gott med banan och toblerone i ugn!!!!!!

Här var en dikt förra året så ni förstår nog att det är mycket jobb!

Av Erica Bergqvist - 20 mars 2014 21:42

Har köpt köpt och köpt för pengar jag inte har :/

Av Erica Bergqvist - 18 mars 2014 22:04

Igår färgade jag håret. Syns inte så väl men en stor, ful, bokstavligen fyrkantig slinga försvann iaf för den hörde inte hemma i mitt hår! Sen idag var jag på Birsta och strosa lite i min djuriska outfit (zebrahalsduk och leopardskal till mobilen) hittade en ljusrosa blus och ett par solglasögon som jag ska bära upp imorgon!

Av Erica Bergqvist - 17 mars 2014 19:05

Efter svält fick äntligen mamma sin pizzabit, hon har även på sig snygglasserna och jag syns lite fint i fönstret där bak ??

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards