ericabergqvist

Direktlänk till inlägg 13 september 2016

Snapchat från resan

Av Erica Bergqvist - 13 september 2016 07:15

Väldigt osammanhängade bilder men som sagt, när man snapchattar tar man ibland på extremt onödiga saker och ibland kan man fånga världens ögonblick haha! 

Dock är jag expert på att knäppa suddiga och lite bilder så håller på att samla ihop bilder från de andra tjejerna nu också. Iaf så var resan extremt rolig tyckte jag. Om man skulle räkna bort feber, ont i visdomstand och lite drama skulle den varit tipp topp. Första veckan gjorde vi inte så mycket jag och Malin. Solade och badade mest, var så jäkla varmt (upp mot 40 grader) Vecka två när Elin och Johanna anlände blev det lite mer fart på oss. Shoppade, festade, åt gomat och gick till stranden. Det var ju det att det var så himla varmt på dagarna så det gick knappt att göra någonting annat än ligga i poolen, sen på kvällarna svettades man gärnet om man gick ut hahah...

Gick ner till affären en dag för att handla lite åt mig och Malin och när jag kommit upp för backen igen var det som jag nyss slängt mig i poolen!

Sen tredje veckan när Johanna och Elin lämnat oss for jag och Malin på en båttur (ska komma bilder från den trippen med) vilket var extremt roligt. Älskar att åka på båttur fast jag blir lite illamående haha.. Sista veckan hann vi även med den sista shoppingen och ännu mer festande plus extremt härligt strandhäng. Nathalie som Malin kände sen tidigare var också i turkiet någon dag så vi hängde mycket med henne. Crazyemil var vi också med mycket de sista dagarna. Och bara höra på alla hans fyllehistorier gjorde så man fick ont i magen av skratt. Kan säga såhär: Han ramlade över bord när han skulle åka partybåt och drog sönder en taxidörr när han skulle åka taxi. Funderade på hur fan han har lyckats med allt!

Sammanfattningsvis så var denna resa extremt rolig, som jag även skrev innan. Det enda jag kanske saknar eller ångrar lite nu i efterhand är att man inte gjorde fler saker/äventyr. Tex åkt nån tour någonstans eller hyrt någon vattenleksak! Men men det får bli nästa år det! (då vi kanske ska på backpacking)


                     

                                                                    

Träffade lite Sundsvallsbor mitt i Alanya också!

                                     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Bergqvist - 3 september 2018 11:56

Hejsanhoppsan! Nu är det snabba puckar, jag ska byta bloggportal till nouw! Och ja jag vet inte riktigt hur det kommer se ut men förhoppningsvis så när ni söker på denna blogg så kommer ni automatiskt komma till nouw. Annars kommer jag lägga in en lä...

Av Erica Bergqvist - 30 augusti 2018 12:46

I förrgår var jag som sagt och klippte mig, och här är resultatet på det. Så skönt med fräscha och tjocka toppar som inte bara ramlar av haha. Sen efter frissan gick jag och Elin en promenad på ca en timme runt i skönsmon.   Igår plockade jag ut ...

Av Erica Bergqvist - 28 augusti 2018 06:42

Igår började jag klockan åtta så då hann jag både med en promenad ute i friska luften och lite rygg och mag-träning i gymmet innan jag började. Sen efter jobbet for jag direkt på en husvisning i bredsand. Och gissa om det var fint!! Helt nyrenoverat ...

Av Erica Bergqvist - 26 augusti 2018 14:45

Idag har jag tränat en sväng på morgonen. Körde ett överkroppspass som jag snodde från Hanna Öbergs youtubekanal, och ja det är som hon säger; wow vilket bra pass, armarna kommer vara död imorgon. Rekommenderas att testa! Nu ska jag jobba vidare ti...

+++

Av Erica Bergqvist - 26 augusti 2018 14:32

I fredags jobbade jag som sagt till sju. Sen for jag direkt hem för att invänta Emma och Jonas. Vi for sen till pinchos och åt mysmiddag för att fira Emmas födelsedag. Efter middagen gick vi hem till oss och såg på film innan vi slumrade sött.  Lör...

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards