ericabergqvist

Alla inlägg den 20 november 2017

Av Erica Bergqvist - 20 november 2017 11:36

Glömt att säga det men i torsdags var jag på hemmavisning för perfect home. Det var Linneas mamma som hyrt lokal så fick man komma och kolla/beställa saker från perfect home. Jag beställde först en julklapp som jag inte tänker visa här förns efter jul. Sen köpte jag även två "lampor" till mig själv. De ser ut som glittriga glödlampor, väldigt fina!

Gå in och kolla på Perfecthome så får ni se. Man beställer via tex Linneas mamma då, man kan alltså inte beställa själv.


   

Av Erica Bergqvist - 20 november 2017 10:40

I fredags for jag hem direkt efter jobbet vid fyra och började fixa mig. Sen vid sju åkte jag med Larsson hem till deras hus där vi skulle fira Anton som fyllt år. Lördag kollade jag på Emmas ridning på morgonen. Sen vid lunch levererade Jonas en säng till oss som vi skulle bära upp. Sen skulle vi även bära ner vår gamla säng som Nang ska ta över. Så mycket bärande vid lunch, och de firade vi med Nasi goreng. Lördagkväll satt vi inne och kollade på film medan den vita snön täckte marken utomhus. 

 

Söndag hängde jag med Elin på morgonen en sväng. Sen kollade jag på film och gjorde hårinpackning till fyra då jag åkte till Friskis och tränade med mamma. Sen hann jag även med gardinbyte i vardagsrummet så nu känns det extra mysigt där.


                     

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards