ericabergqvist

Alla inlägg under juli 2018

Av Erica Bergqvist - 2 juli 2018 14:45

Den bästa dagen på hela helgen var helt klart lördagen. Först tog jag sovmorgon till ett, sen åkte jag med Elin och uträttade några ärenden på dollar innan vi gick ner på stan och åt lunch på Olearys. Vi tog boston celtic hammburgarna båda två. Sen stannade vi där tills klockan slog tre och jag var tvungen att gå hem för att hinna fixa inför kvällen. Vi tackade av Matilda som skulle sluta på New Yorker. Så först gick vi till Olearys (igen) och drack ett glas rose i solen med henne. Sen medan hon gjorde olika uppdrag på stan åkte vi andra till fagerdalsparken vid sidsjön och fixade med snacks och mat medan vi väntade på henne. En lyckad kväll med många lekar och mycket skratt, gud vad jag älskar det gänget. Vänner för livet.

 

Sen på lördagkväll vid tio kom Frida också. Vi försöker träffas så mycket som möjligt nu när hon är hemma över sommaren. Så ja när hon kom vid tio på kvällen åkte vi hem till mig och fortsatte festandet innan vi gick ner på oscars och hängde med Hanna. Och ja behöver jag säga det?: Kvällen blev en klar 10a! Tror vi gick och la oss vid fyra fem på morgonen. Vi ville inte att kvällen skulle sluta.

 

Söndag vaknade vi sent då vi behövde all sömn vi kunde få. Sen åkte vi på återbruket och fyndade fina saker. Ska visa bilder på de sen också. Middag käkade vi på ikea samt att vi shoppade lite där också innan vi for hem och däckade i soffan framför tvn. Säger det nästan varje helg men ja: En bättre helg som jag sent kommer glömma!

                                                                                          

Av Erica Bergqvist - 2 juli 2018 11:56

I fredags blev vi på Friskis bjuden på lunch av fastighetsägaren. Vi fick äta trerätters på Marieberg och det var supergott. Silltallrik till förätt, wallenbergare till varmrätt och jordubbar med glass till efterrätt. MUMS!

 

Sen efter jobbet i fredags åkte jag ut på birsta och hämtade sakerna på Mio med Malin. Kom även hem med ett nytt vardagsrumsbord som jag ska visa er. Sen efter birsta skjutsade jag Malin till jobbet vid fyra. Och direkt efter det ringde Jonas och frågade om vi skulle åka på ikea så ja vi åkte ut dit igen. På fredagkväll städade jag lägenheten och planterade om mina tomatplantor som jag fått av Malins mamma. Så nu hoppas jag på att det blir små tomater där snart!

         

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards