ericabergqvist

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Erica Bergqvist - 15 december 2013 21:50

Var på birsta idag med Frida och måste bara säga en rolig sak haha.
Gick in på Carlings för att lämna tillbaka ett par jeans som spruckit, men så när jag lämnar in dom säger kasören:
- Näe asså detta hände för ofta vi kan inte ta tillbaka dom, om dom gått sönder efter två månader hade du fått garanti!
Jag - Men vadå ska dom bara hålla fyra månader?!
- Oj ja om du haft om i fyra månader ska du vara glad, dom brukar inte ens hålla två månader!
Hahahaahhaha vafan?! Vill dom ens ha sålt sina varor?!?! Jag citerar direkt från hennes mun nu också så ljuger ej!
Sämst, då vet man ju iaf vart man inte ska handla jeans ifrån! Skulle inte heller kalla det jeans enligt henne utan legins?? Undrar om hon ens jobbade där...
Köpte iaf ett par andra brallor på lager 157 som jag troligen använder imorgon så ni kan få en bild då, hoppas på att dom håller bättre!
Kommer även sakna min lilla pys från ljusdal att gosa med!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards