ericabergqvist

Alla inlägg den 24 december 2013

Av Erica Bergqvist - 24 december 2013 22:02

Julafton är snart över men det gör inte mig ledsen för jag har fått allt jag önskar och lite till!
Dagen började med lite träning i gymmet med mammsen (kan ju inte skippa det fast det är julafton).
Sen kom Rickard och gav mig för fina julklappar så jag fick ångest över hans. Men älskar dig ändå!
Julbord - som vanligt och direkt efter julklappsleken där det endast var mormor som hade tur.
Åt efterätt och öppnade mer finfina julklappar. Och finaste var armbandet från min kära och ett halsband från bror som jag grät till av lycka. Hoppas bara dom tolkar grinandet rätt...
Sen fortsatta kvällen med mys framför tv:n och pratandes med mina närmaste älsklingar, och det verkar som alla har haft en bra Jul iår, förutom Amanda som åker bil i två timmar just nu!
Och nu vill jag bara hälsa alla en riktigt fortsatt GOD JUL (i en timme) och det bästa med julafton är att ni finns ??

Börjar undra och Rickard är arton år och kan stava?! Jod jul allesammans!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards