ericabergqvist

Alla inlägg den 13 december 2016

Av Erica Bergqvist - 13 december 2016 13:15

I fredags efter jobbet for jag hem och slog in sista paketen med paketförstöraren , åt även en riktig lyxmiddag, korv med bröd!

Sen var det dags för julfika och juklappsbyte med Hannas gäng hos Fanny, visade i förra inlägget vad jag fick och vad jag gav till Carl. Lördag jobbade jag på New yorker till stängning och for sedan hem för att laga tacos till mig, Joel och Jonas. Sen blev det chill i soffan framför Så Mycket Bättre.

Söndag jobbade jag på New Yorker på dagen och på kvällen myste jag med Sandra i hennes lägga med lite adventsfika! Känns som en väldigt lugn helg när man skriver men full fart varje dag ändå!

Sen idag eller ja imorse var det morgonmöte på New Yorker så ännu mer fika att trycka i sig, älskar julen haha.

Sen om du (FRIDA) tror att jag spoilar ditt paket med att lägga ut en bild på hur det ser ut så tror du fel, du kan aldrig gissa vad det är mohahah!


               

 

Av Erica Bergqvist - 13 december 2016 07:27

Min mobil ligger och spelar musik i musikrummet på friskis för den har lagt av. Så då kan jag inte ladda upp några bilder från den just nu (brukar alltid lägga upp ett inlägg på morgonen men nu blir det från datorn ist). 

Sen tänkte jag att jag bara skulle skriva nått men kom då på att jag kan visa vad jag fick/ gav i paketlekarna jag har varit med i. 

Första var med jobbet och då skulle julklappen representerara ens personlighet, dessa fick jag:

 


Beskrivningen var att jag älskar rosa, jag sportar mycket och ibland kan jag även vara lite crazy haha - PASSADE PERFEKT IN PÅ MIG! Jag gav då Anna en ljuslyckta med tuff yta och ett ljus på insidan. Ni kanske förstår förklaringen.

 

Sen andra gången var med Hannas gäng som jag kallar de haha. (de flesta i gruppen är från bredsand/njurunda)

Då skulle vi ge någonting på ens bokstav så jag skulle ge en present till Carl. Han fick detta:

Citron

Cup Cake Cases

Citruspress

     

Och jag fick engångsartiklar! Sugör, paraplyer och champagneglas - hur smart som helst!

Hittade inga bra bilder men ni förstår!




Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards