ericabergqvist

Alla inlägg den 26 december 2016

Av Erica Bergqvist - 26 december 2016 14:52

Den tjugotredje jobbade jag på dagen och hade uppesittarkväll på kvällen. Vann inget som vanligt.

Julafton startade med träning på Friskis. Sen for jag och Jonas hem till hans mamma och öppnade lite julklappar, får visa allt senare. Vid tre var det dags för julbord hemma. Lite annorlunda jul var det iår för farmor fick åka ambulans. Hon ramlade nämligen när hon skulle till oss så efter hon ätit och allt, kände hon att hon hade så ont så hon inte ens kunde stå. Så vid sex fick ambulansen komma och hämta henne, de konstaterade senare att hon brytit höften.. 

Dagen efter jul tränade vi på morgonen en sväng innan mer julmat skulle ätas. Hälsade även på farmor som fick rulla in på operation. Idag jobbar jag till arton och ska sen hem och äta tacoooossssss!!!


                                   


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards