ericabergqvist

Direktlänk till inlägg 3 november 2017

My Girls

Av Erica Bergqvist - 3 november 2017 12:58

I onsdags var jag hos Jennifer i hennes nya lägga och åt tacos med tjejerna. Sen efter det kom Emma hem till oss och sov över på kvällen. Hon ville så gärna vara med mig på jobbet så igår var hon här på friskis från halv sju på morgonen till klockan tre på dagen. Efter det passade vi på och gymma lite innan jag åkte till Malin och och hälsade på i hennes nya lägga! Seeen idag hade jag sovmorgon till tolv så innan jobbet sprang jag en sväng ute och körde sen bröst på gymmet. 

 

Ikväll är jag och Jonas bjuden på middag hos mamma och pappa. Mormor är på besök från Ljusdal också så ska passa på att hänga med henne lite.

 

                   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Bergqvist - 3 september 2018 11:56

Hejsanhoppsan! Nu är det snabba puckar, jag ska byta bloggportal till nouw! Och ja jag vet inte riktigt hur det kommer se ut men förhoppningsvis så när ni söker på denna blogg så kommer ni automatiskt komma till nouw. Annars kommer jag lägga in en lä...

Av Erica Bergqvist - 30 augusti 2018 12:46

I förrgår var jag som sagt och klippte mig, och här är resultatet på det. Så skönt med fräscha och tjocka toppar som inte bara ramlar av haha. Sen efter frissan gick jag och Elin en promenad på ca en timme runt i skönsmon.   Igår plockade jag ut ...

Av Erica Bergqvist - 28 augusti 2018 06:42

Igår började jag klockan åtta så då hann jag både med en promenad ute i friska luften och lite rygg och mag-träning i gymmet innan jag började. Sen efter jobbet for jag direkt på en husvisning i bredsand. Och gissa om det var fint!! Helt nyrenoverat ...

Av Erica Bergqvist - 26 augusti 2018 14:45

Idag har jag tränat en sväng på morgonen. Körde ett överkroppspass som jag snodde från Hanna Öbergs youtubekanal, och ja det är som hon säger; wow vilket bra pass, armarna kommer vara död imorgon. Rekommenderas att testa! Nu ska jag jobba vidare ti...

+++

Av Erica Bergqvist - 26 augusti 2018 14:32

I fredags jobbade jag som sagt till sju. Sen for jag direkt hem för att invänta Emma och Jonas. Vi for sen till pinchos och åt mysmiddag för att fira Emmas födelsedag. Efter middagen gick vi hem till oss och såg på film innan vi slumrade sött.  Lör...

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards