ericabergqvist

Alla inlägg under juli 2017

Av Erica Bergqvist - 31 juli 2017 13:47

I söndags jobbade jag på new yorker klockan tolv till fyra. Sen for jag direkt ut till Jonas mamma i njurunda för att säga hejdå till Emma som skulle till Göteborg i en vecka. Så vi åkte lite skateboard och kastade frisbee så Albin fick klätra i träd. Efter det for jag, Jonas och Albin in till stan för att käka kebab ute i solen. Och på kvällskvisten åkte jag och Hanna till hamnen för att möta upp och säga hejdå till Moa som ska resa till USA snart och vara aupair i ett helt år!

 

Idag började jag klockan ett så hann både med en rejäl sovmorgon och ett träningspass imorse. 

 

   

Av Erica Bergqvist - 31 juli 2017 13:23

I lördags levde vi oss in i det mexicanska temat med en massa tequila, dans och mustascher på Agnes födelsedag. Kvällen var hur kul som helst. Först åt vi tacos med tequila till förätt och efter det var det paketöppning och lekar som stod på schemat. Och sen vart det en massa dans innan lillebror fick komma och agera skjuts.


 

 

Av Erica Bergqvist - 29 juli 2017 12:00

Idag är det alltså ett år sedan jag för första gången träffade Jonas på en födelsedagsfest hos Agnes. Och eftersom Agnes fyller år nu igen samma datum, ett år senare så är jag och Jonas här på samma fest igen. Fast denna gång tillsammans! Sjukt att vi endast kännt varandra i ett år och nu bor vi ihop och äger tillochmed två katter. Går snabbt när det känns rätt!

Kom tillochmed ihåg när Jonas kom på festen och jag tyckte han var så snygg. Men så kom han med en annan tjej som jag trodde var hans flickvän haha. När han sen började kalla mig fin och pussa på mig förstod jag att jag hade fel (skönt att ha det ibland).

 

Love my babe  

 

              

MAT

Av Erica Bergqvist - 29 juli 2017 09:09

Flavors igår var så gott att jag somnade av matkoman. Så efter att ha sovit ca tre timmar hos mamma och pappa åkte jag hem och bytte om för lite matchande träning med Jonas. Vi körde discopump (biceps och triceps). Efter träning for vi hem och fixade upp oss inför pinchos med Felicia och Rasmus. Hur gott som helst och såklart äter man så man nästan spyr haha. Efter maten kunde ingen av oss göra något direkt ansträngande så vi åkte till Felicia och Rasmus för lite filmmys!


Av Erica Bergqvist - 28 juli 2017 09:33

Tänkte visa er läpparna nu när svullnaden gått ner. Litet blåmärke kvar på sidan men nu kan man iaf se slutresultatet! Det kanske inte syns så mycket för er men för mig känns det. Överläppen är i samma storlek som underläppen (nästan lite större ser jag nu på bilderna), vilket den inte var tidigare. Sen nu när man masserar läpparna som man ska göra för att undvika klumpar så märker jag hur fillern lägger sig jämt liksom. Bara det gör att läppen blir fluffigare om ni förstår vad jag menar haha. Förstår nu också varför många blir beroende av detta. Nu när jag gjort överläppen lite större tänker jag "men nu är ju underläppen mindre, nu måste jag göra den större". Men jag ska iaf inte göra mer nu. När detta börjar gå ur efter ca 6 månader - ett år kanske jag fyller i de igen om jag känner för de då!

 

       

Av Erica Bergqvist - 28 juli 2017 08:28

Idag började jag klockan sju och jobbar endast till tolv då jag ska åka och äta med mina päron, brorsan, farmor och farfar ute i Njurunda på flavors! Efter det ska jag träna med Jonas och ikväll ska jag, Felicia, Rasmus och Jonas käka middag på pinchos.

 

 

Av Erica Bergqvist - 27 juli 2017 13:47

Igår efter jobbet for jag hem och städa, åt lunch och fixade mig innan jag for ner mot stan för att möta upp Agnes, Mattias, Amilia, Hanna, Jennifer och Andreas på allstar för lite käk. Vi drack även lite drinkar innan vi gick vidare mot udda för att möta upp fler folk och dricka mer drinkar. En perfekt liten lillördag!

 

Idag jobbar jag kväll då jag och Julia bytte. Så imorse tränade jag med mamma och nu sitter jag här på friskis och ska jobba till nio. Blir inte så mycket mer idag då man kommer hem sent och ska upp tidigt imorgonbitti igen.

 

             

Av Erica Bergqvist - 26 juli 2017 07:30

Igår mötte jag upp min lilla donna för att äta sushi på stan efter jag slutat på jobbet. Efter sushin tog vi som rutinerna är en kaffe på espresso. Efter det gjorde jag som sagt läpparna en sväng innan hela familjen Apsman och jag avslutade kvällen på Vesso! RixFM var i stan på kvällen också då det var Sundsvall bjuder så vi gick och kolla på det en sväng med. Sen skulle Jonas skjutsa hem Emma till Njurunda så jag hakade på där en sväng innan det var läggdags.

 

 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards